';

JobClock

Poleć
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
Udostępnij
Otagowane w
Skomentuj

Opis
JobClock pozwoli Ci w łatwy i nowoczesny sposób pomierzyć ile czasu spędzasz w pracy. Ułatwia zarządzanie czasem pracy, historią oraz projektami, generowanie raportów kompatybilnych z aplikacjami typu Office i statystyk. JobClock wykonuje pomiar czasu spędzonego na pracę nad konkretnym projektem. Aktywny projekt może być wybrany zarówno ręcznie, jak i automatycznie na podstawie aktualnego połączenia WiFi.
  • Przeglądaj historię pomiarów czasu pracy, by przyjrzeć się ich szczegółom.
  • Ręcznie dodawaj czasy pracy, jeśli zapomniałeś dziś włączyć aplikację JobClock. Modyfikuj pomiary bądź usuwaj je.
  • Generuj raporty w formacie .csv i przeglądaj je bądź edytuj z poziomu arkusza kalkulacyjnego.
  • Wybierz daty i wygeneruj raporty z konkretnego przedziału czasu.
  • Wyślij raport e-mailem z aplikacji JobClock wprost do klienta. Możesz też zapisać raport na urządzeniu i podzielić się nim później.
  • Przeglądaj swoje statystyki mówiące ile czasu spędzasz nad konkretnymi projektami. Udostępniamy Ci również pożyteczne filtry.
pl_PLPolski
en_GBEnglish (UK) pl_PLPolski